ד"ר מור דשן, סמנכ"ל מו"פ והערכה של רשת אמי"ת הציגה בכנס צ'ייס את מחקרה בתחום הלמידה וההוראה ברשתות החברתיות: "ציוצים בכיתה- שילוב טוויטר בהוראת האנגלית"
מחקר זה בחן את האינטראקציות שהתקיימו בכיתה אחת, במסגרת שיעורי אנגלית, שבהם שולב טוויטר לצורך יצירת תקשורת אוטנטית בין התלמידים ובין עצמם ועם המורה.
כחלק מהדרישות הלימודיות בקורס, התלמידות קיבלו משימות שונות כדוגמת דיווח מה הן עושות עכשיו, ותגובה על ידיעות שהעלתה המורה. לתלמידות הועבר שאלון לפני תחילת התכנית והתבצע ניתוח של ה"ציוצים" של הקבוצה.